+36 1 501 34 63 iroda@kerkom.hu

9 jel, amely egy válság érkezésére utalhat:

 

  1. Egy rivális vagy egy azonos profilú cég nemrég válságon ment keresztül. Alkalmanként dominóeffektus megy végig a piacon. Egy pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó cégbe fektetett bizalom gyakran átterjed más cégekre is.

     

  2. A munkavállalói morál küszködik. Panaszkodnak majd az alkalmazottjaid rólad Facebookon vagy más blogokon? Előfordulhatnak problémák a toborzással az olyan közvetlen értékesítéssel foglalkozó cégeknél, ahol magas a személyzeti fluktuáció, ha a volt alkalmazottak beszámolnak a tapasztalataikról.

     

  3. A termékeidnek minőségi problémái vannak. A marketinged túl agresszívan állított fel rossz elvárásokat, vagy az eladás utáni szolgáltatások szegényesek. Az Apple ismert a szegényes javítási szolgáltatásairól. A vásárlók panaszai jó előrejelzések lehetnek egy válságra: Figyel ezekre a felső vezetőség?

     

  4. Az alkalmazottak helytelenül jártak el megfelelő korrigálás vagy végrehajtás nélkül. Hány United Airlines alkalmazott dobál gitárokat és bőröndöket?

     

  5. A vállalati politika hiányos vagy elavult, illetve nincs megfelelően közölve.

     

  6. A cég tulajdonosának vagy vezérigazgatójának rossz hírneve van. A vezérigazgatók arroganciája nagyon sok részvényest eltaszított a hitelválság alatt. Amikor a nagy autó készítők Washingtonba mentek, hogy találkozzanak a kongresszussal, sokat elárult a hozzáállásukrók, hogy magánrepülőkön érkeztek.

     

  7. A cég pénzügyi helyzete instabil vagy hosszú távú stressz alatt áll.

     

  8. A cég és az iparág médialefedettségének kapcsolata nem pozitív.

     

  9. Korábban válság történt a vállalatnál, és a helyzet még nem oldódott meg teljesen.
×

Üdv,

Válasszon kapcsolattartóink közül vagy irjon nekünk az iroda@kerkom.hu címre

× Lépjünk kapcsolatba!